Sunday, May 7, 2017

Regula de 20% in slabire

Am urmarit recent un documentar despre zonele in care sunt cei mai longevivi oameni. Nu m-a mirat sa observ ca in China sau Japonia (va rog sa-mi scuzati lipsa de cultura pe aceasta zona, dar chiar nu mai tin minte care dintre cele doua tari) erau printre cei mai multi oameni care traiau fara probleme peste 100 de ani. Cand spun fara probleme ma refer la faptul ca erau super activi. Era chiar un mosulet care preda arte martiale, si unul care isi repara gardul de unul singur! on.fb.me/TbUiUz

Ca sa nu deviez prea mult de la subiect, cei care au facut documentarul au incercat sa afle care este secretul lor? Ei, pe langa faptul ca au trait dupa cateva reguli simple toata viata si ca nu au facut multe excese plus miscare regulata (dar iarasi, nu in exces) s-a dovedit ca ceea ce mancau si modul in care mancau au contribuit enorm de mult.

Dieta lor e bazata pe orez si alte legume dar ce mi-a placut enorm de mult era faptul ca se asezau la masa cu familia si isi separau mancarea. Intotdeauna lasau 20% din tot ce aveau in farfurie! Si mancarea era servita in farfurii mici, nu ca la noi, ditamai castronul cu bors! Niciodata nu mancau mai mult decat aveau in farfurie si intotdeauna lasau deoparte cei 20%!

Mie personal mi s-a parut ceva extraordinar! Si sincer am inceput sa aplic aceasta regula. Am simtit chiar dupa cateva zile ca nu mai am probleme cu stomacul, nu tu balonare, nu tu alte probleme! Dar trebuie sa fiu sincera, inca mi-e greu sa las ceva in farfurie!

sursa: http://cum-sa-slabesti.savy.ro/regula-de-20-in-slabire/

No comments:

Post a Comment